19 april 2017

Kirsebærtre

Treet på lillefrøkenas rom har skiftet årstid igjen. Fra julekuler i desember til full blomst nå på våren. 

Jeg så for meg en hel masse arbeid med å klippe ut blomster i rosanyanser, og kviet meg litt for å sette ideen ut i livet. Men det er jo alltids en tanke å stikke innom Trendhuset for å se hva de har. Og der mellom alle hyllene fantes poser med 150 papirblomster i forskjellig rosa og bare ventet på meg..."HVILKET TUR!!"




Blomstene festet jeg rett på veggen med "tyggi" 




Helt perfekt for "vårt" kirsebærtre <3




Lillefrøkena blir heldigvis enda begeistret for mammaens innfall, så jeg kjører på så lenge jeg kan. Tiden føles knapp....hun viser klare tegn på egne meninger, akkurat slik hennes mor gjorde.... -erkjente hun bekymret.....
















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar