15 februar 2013

HVA?!!!!

Hva?!!, vil nok de som kjenner frøkena si. Og det kan hun forstå. Bildene nedenfor kunne nok lignet mest på en av hennes beste venners innkjøp, men den gang ei. Man må jo tørre å prøve noe nytt innimellom for ikke å kjøre seg fast i vante mønstre. Da er det jo ikke spennende lengre. Må innrømme at jeg aldri hadde trodd at rosa skulle bli en del av interiøret, ingen andre heller tenker jeg. Og så med søte roser, hmmm..... Noe har skjedd med den store etter at den lille frøkena kom til. Tydligvis noe mykt og feminint, som ligner de store nyinnkjøpte hotellputene som har fått plass i senga. 
Vel, vi får se på det som et prøveprosjekt. Føler  meg  ikke helt komfortabel med det enda. Vet ikke om det er fordi rommet ikke tåler en slik kontrast eller om det er min rosa-fobi som spiller meg et puss. Time will show....







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar