28 april 2013

Et møte med veggen...

Jeg har lenge tittet ut av terassedøra og sett rett i veggen til overbygget. Den har stått ropt etter maling. Jeg har gruet meg til å sette igang med det pga alle krinkelkrokene mellom reisverket og veggen. Syntes egentlig at det ble mye synlig reisverk og litt rotete inntrykk der ute. Ja, jeg vet det er sånn det skal være ute...men...
Løsningen kom til meg her for en stund siden. "Vi drar på med ferdigmalt panel på innsiden også, kjære, det kommer til å bli SÅ flott!" Ansiktet hans ble blekt, han så for seg at alt dette husgreiene hadde en ende, åsså nå da, kommer jeg med alle de gode ideene mine. "Jeg kan gjøre det meste selv", sa jeg, vel vitende om at han ville ha det skikkelig utført om det først skulle bli sånn. Ergo ifølge ham selv; på hans vis :D
Det ble som jeg ville. Kjempebra!! Til og med en aktivitet som vi utførte sammen....på hans vis.


 










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar