07 april 2013

Hamskifte

Vi var så heldige å få arve en haug med leker da frøkena kom til verden. Og mange av dem er allerede i god bruk. Noen får hun bruk for om en stund. En av de tingene er en solid BRIO gåvogn. Den var rød og gul og i god stand. 





Likevel hadde mammaen behov for å "fikse" litt, og gjøre den enda mer jentete. I den rosa stimen jeg er inne i (JA! det er tilfelle :D), fikk den seg en sving med malerkosten. 




Jeg fjernet håndtaket og hjulene bak. Så pusset jeg litt med sandpapir der jeg skulle male, slik at malingen kunne feste seg skikkelig. Vasket og fjernet smuss og støv. Deretter brukte jeg godt med maskeringstape. Blandet egen rosafarge, og sveipet over med skumgummirulle i to strøk. 



 
Og slik ble det ferdige resultatet.





Her inspiseres den av eieren og hennes assistent.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar