18 mai 2014

I disse bryllupstider

I år har jeg jobbet med blomster i 20 år. Å jobbe med levende materialer er unikt og spennende. Det er mange år siden jeg gjorde det hver dag, men jeg har hele tiden vært opptatt av å holde faget mitt ved like. Da har det blitt sånn at jeg tar små oppdrag til familie og venner ved større anledninger som f.eks. bryllup. 
Tenkte jeg skulle vise noen av de forskjellige brudebukettene jeg har laget de siste årene. Ingenting overgår en sporty brud som tør å gjøre noe anderledes ;)



I de to første bildene har vi forholdsvis tradisjonelle brudebuketter i dråpeform.


Her har vi en bukett som har"kule"-form med løst heng.


Her kommer en mer utradisjonell bukett formet som fjærveske med blomsterheng






Da en venninne som var fotballspiller skulle gifte seg, måtte hun jo få en "bukett" bestående av baller.










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar