14 juni 2014

I ny drakt

Tenkte å vise dere hvor lett det er å endre noe til å passe inn i en ny setting. Enkle løsninger passer meg fint!

Jeg ønsket meg noe på veggen i utestua vår, og gikk ned i kjelleren for å lete etter gjemte skatter. Der fant jeg flere speil som hadde ligget og samlet støv fra tidlig 2000-tallet. Ideene begynte å rulle....og det gjorde malings-rulla også......her er prosessen :)



I opprinnelig form.


Her er speilet fjernet og lakken pusset av.


Vanlig papir ville ha krøllet seg i den fuktige vestlandsluften. Derfor valgte jeg å skjære ut pappbiter, male dem med utemaling og påføre bokstaver med sprit-tusj. Bokstavene vil nok falme etterhvert, men da kan du jo bare tegne over igjen eller bruke sort maling.


Som du ser tar man det man har....papp-biten festes med duct-tape :P


Fordi rammene manglet oppheng, valgte jeg å lime dem fast med pistol-lim, da sitter de fint på veggen. Det går også greit å fjerne dem igjen.


Ble ganske fornøyd med resultatet. At dette ikke koster noe særlig verken av penger eller arbeid, gjør det enklere å skifte ut om du skulle ønske noe annet etterhvert.
God helg!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar