12 april 2015

"Prikks"

Så var det tid for litt endring på veggen igjen. Er egentlig litt overrasket selv over at jeg klarer å holde så pass liv i den. Jeg tror oppskriften på å lykkes med det er å holde det enkelt.

Denne gangen lå løsningen hos "Søstrene Grene". Oppi boksen med klistermerker fant jeg noe jeg likte. De ble med hjem sammen med alt det andre jeg kjøper der, som ikke var planlagt. <3 . 




I løpet av en halvtime på lørdags ettermiddag, var plutselig veggen endret fra ensfarvet til prikkete. Et mønster frøkena er spesielt svak for. At selve prikkene også hadde mønster, var liksom prikken over i'en...








Med ett ble det mer koselig her inne. Jeg kjenner jeg blir i godt humør av å se den, kledd i favorittfarge og mønster. Føler på meg at denne blir en stund ;)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar