19 mai 2015

Stolt lærer

Jeg har siden jeg begynte å blogge sagt at det er et overskuddsprosjekt. I den seneste tiden har overskudd vært en mangelvare i frøkenhjemmet. Noen ganger er det jo sånn, og da kommer ikke innleggene like ofte. Håper dere følger med likevel ;)

Som regel viser jeg prosjekter jeg selv holder på med. Men i jobben min hjelper jeg andre med deres prosjekter. Tenkte derfor jeg skulle vise dere noen bilder som 5- klassingene i år har laget. De er veldig flinke og kreative, se bare her;




Oppgaven bestod først i å lage fingeravtrykk i sort, for så å skape dem om til insekter/dyr med sort penn.




Fantasi er ingen mangelvare her.


Disse er så herlige og fine at jeg lett kunne hatt dem på veggen selv.







Signaturene til elevene er retusjerte :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar