14 april 2017

Pinky

Da var påskefreden senket seg over frøkenhjemmet. Late dager med god mat og familie skal bli godt. 
I takt med "veggen" endrer også påskepynten seg, og i år er ikke gult så kult. Hvorfor ikke en rosa påske? Jeg vet at spesielt en person vil ELSKE det. Denne er til deg ;)
Her er bilder fra stua og påskelunsjen vi hadde i går.




Ja, jeg skifter ut endel stash, men det trenger ikke være så dyrt eller drastisk. Med enkle, billige knep kan stua endre ansikt. Også bruker jeg ofte ting om igjen med i andre settinger. Noe leverer jeg videre og andre kjøper jeg brukt.




Min og mammas favoritt <3 Hun gjømte dem i veska sånn at jeg ikke skulle spise dem opp, den var ekstra god og dyr... men jeg visste hvor veska befant seg ;)







 Disse fine fant jeg på TGR for en tier










 "Glam-egg" fra Nille <3




En pakke egg ble kokt i vann med konditorfarge.




 Trebestikk, linserviettene mine og et rosakokt egg med snute.





 Karsefrø ble sådd søndag og var klare og fine til torsdagens fest








 Blåbærlyng hentet på sykkeltur tidligere denne uka




 Disse fant jeg på Sparkjøp for 20 kroner stykket




Ønsker alle en fortsatt god påske! 



 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar