12 september 2018

Den festivalen....


I sommer har jeg besittet drømmejobben. Den har gått ut på å dekorere området til " Den festivalen i Vangen" som var siste helga i august. Sammen med meg hadde jeg en super partner som gjorde oppgaven ekstra artig. Jane <3
Tema: "Harry camping"


Her er bilder fra prosjektet:





I området der folk kunne sette seg ned for å spise fantes det 7 store stubber. De ble gjort om til sittebenker med formsydd pute. Jeg må innrømme at folk så rart på meg da jeg tegnet mønster rundt stubbene der en ettermiddag, men med et så gøy resultat får det heller bare være.

Uni-K sydde putene for oss <3





Jeg har alltid syntes at toalettområdet på festivaler er så triste, så hvorfor ikke pimpe det litt opp? Med hjelp av Johnny og A-gruppen fikk vi laget en do-gate, med bilder, kikkehull for liten og stor, hattehyller og speil 










...og litt "plomp" humor...




Litt skilting må til...











Familien Apeland hjalp til med broderi på stramei, mens jeg brukte korssting på gjerdet.






Vi hadde lamper i trærne, og vimpler i samme stoff som stubbeputene.
(bildet fra Haugesunds Avis)





VIP-teltet pyntet Jane med elementer vi hadde brukt ute. Må jo bare bli glad av dette...








Stuefølelse ute med tepper og lamper. Heldige vi som fikk låne disse fantastiske stolene av Benny og TIO.
Ellers hadde vi hengekøyområde i skogen med belysning som ble ekstra koselig om kvelden.





Må rette tusen takk til alle som bidro til at jeg/vi kunne slå oss løs på denne måten...
Vangenfamilien & Gassco
....og alle de fantastiske frivillige <3





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar