12 mai 2013

Can´t wait!!

Jeg har alltid drømt om egen kjøkkenhage. Nå realiseres den!!! Jeg simpelthenn elsker å grave i jord og få ting til å gro og spire. 

Plan A er å dyrke dem frem fra frø. Plan B er å plante innkjøpte stiklinger hvis det ikke går....plan C plante ferdige planter i håp om at de holder seg lenge....D...kanskje neste år? 

Uannsett. Jorden er hentet på gården og iblandet torv fra Plantasjen. Palleveggene er hentet fra dumpingplass og gamle vinduskarmer er levert av storesøster. Oppi er det plantet jordbær-planter, satt poteter og løk, og sådd gulrot, pastinakk, isbergsalat, sukkererter og blomkarse. Can´t wait!!!













2 kommentarer:

  1. Hihi! Eg held på med prosjekt drivhus om dagen! Meen, ingen fine plantekassar på meg (begynne i det små, tenkte eg!)

    SvarSlett
  2. Jeg har også et drivhus som venter tolmodig på å komme opp. Ble litt i feil rekkefølge liksom... Ja, ja i år får det bli brukt på fine høstdager av meg i en flettet stol med en kopp te ;)

    SvarSlett