25 februar 2014

Gult ER kult!

I og med at jeg er MYE hjemme for tiden har behovet for forandring blitt prikært. I min stillesittende situasjon blir lysten på liv og aktivitet gjeldende. Gult har aldri egentlig vært min farge, men den har vokst på meg, og jeg innser at jeg bruker den mer og mer. Den gir solskinn i vestlandsværet og er et positivt innslag i en ellers fargefattig stue. Det er jo ikke alltid så mye som skal til :) 




Ingenting sier vår som påskeliljer og jeg bare MÅTTE tjuvstarte. Synes tøykurvene hos Mestergrønn er geniale. De tåler opp til en liter med vann!

Det trenger jo ikke alltid være lys i "lyktene". Sebraen fra Tanzania ser ut til å like sitt nye hjem


Den gule traktoren fant jeg på Kremmerhuset, men en idé kan jo være å spraymale noen av ungenes leker å sette dem i glasskap, om du får tillatelse da.....  ;)






1 kommentar:

  1. Ja gult er herlig og friskt :-)
    Fine detaljer her:-)
    Fin dag til deg :-)
    Klem Charlotte

    SvarSlett