28 mars 2014

Selvlagd sovested

Mye har skjedd i frøkenhuset mens bloggen har ligget stille. Fantastiske ting. Vi er blitt en verdensboer og familiemedlem rikere <3 Da blir man fort opptatt og bloggen neglisjert. Jeg har en del jeg har tenkt å dele med dere, så får vi bare se når anledningen for det kommer. Håper dere har tålmodighet med meg.




Noen av dere har allerede sett det jeg vil vise denne gangen, men jeg synes det var så koselig å se den igjen selv at jeg ville dele det. 
Da jeg ventet min førstefødte sto jeg på sløyden med to hobbyplater, en høvel og et arsenal av pussepapir. Jeg hadde lenge hatt lyst på vuggen som het "So-ro", men budsjettet vårt ga meg ikke muligheten til å kjøpe den. Løsningen lå i å lage noe lignende selv. 






Her er resultatet, en ruggende seng der vårt nye gull også sover søtt...





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar