11 november 2014

Å gå på veggen

Da hadde veggen stått urørt litt for lenge.... Jeg har hatt som intensjon at det iallefall skulle skje endringer der 2 ganger i året...men det er den tiden da. Derfor hadde jeg avtalt med meg selv at terskelen for forandring skulle være lav og uten store krav til kvalitet. Men det sitter langt inne... Erfaringen er jo at når jeg først gjør det er det gjort på noen timer. Skjerpings!!!  Og så blir jeg jo så glad og fornøyd når det er ferdig   (*note to self!!!). 
Her er kyr som går på veggene ;)



Veggen før endring


Under endring.


Etter endring.


Som dere kan se lenger oppe har jeg tegnet kua bakpå en gammel innpakning i papp. Så skjærte jeg ut med tapetkniv. Deretter har jeg tapet alle kantene slik at det ikke gikk i oppløsning under arbeidet. Motivet fant jeg på nett. Så festet jeg arket på veggen og rullet over med maling. Vips!
 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar