18 januar 2015

Kjøkkenfliser

Da vi renoverte huset vårt for tre år siden klarte jeg ikke å bestemme meg for hvilke fliser jeg ville ha på kjøkkenet. Skulle de ha farge, være nøytrale eller skulle jeg være veldig vågal å velge mønster? Flaten var ikke så stor så jeg kunne egentlig skifte ut ofte eller velge noen skikkelig dyre noen.

Jeg bestemte meg for å vente, å bo litt i det og se behovet ann. At budsjettet var sprengt gjorde dette forholdsvis lett ;)

Etter et halvt år hadde jeg forelsket meg i noen runde mosaikkfliser jeg hadde sett i et interiørmagasin. Da var det jo bare å kjøre på.... Eller ikke... Det viste seg å være ganske vanskelig og dyrt å få tak i noe lignende...hmmm.....vente, vente....tenke, vente..... Letingen ble satt på vent, helt til jeg nesten to år etterpå ramlet over dem i en lokal butikk der jeg bor. Du kan tro lykken var stor!!! Så pass at mannen fikk en telefon i arbeidstiden, med en meget opprømt frøken i den andre enden. Ja, jeg vet det er sært...he, he....

Her er de endelig kommet på plassen sin <3








Love it!





2 kommentarer:

  1. Hei, Hvor har du kjøpt flisene du har over kjøkkenbenken?

    SvarSlett