24 februar 2015

Vårlig

Da var det tid for skifte igjen. Veggen har hatt mange typer bruntoner, med ulike mønstre. Det siste mønsteret med kyr på har jeg aldri funnet helt roen med. Tror kanskje det var plasseringen av dem som var problemet. Ja, ja, sjablongen har jeg, så vi kan alltids prøve en annen gang.




Denne gangen har jeg brukt en helt ny farge. Overraskende nok for dem som kjenner meg er dette min favorittfarge. Overraskende fordi jeg sjelden bruker den hverken i interiør eller klær. Men plantene mine har denne fargen, og vanligvis holder det for meg.  
Den er frisk og varm, med mye gult i seg. Jeg er usikker på om en hel vegg er litt mye, men vi får se det ann litt. Jeg kan jo alltids brekke den av med litt mønster om det passer sånn.





 
Endel synes det virker som mye arbeid med å skifte farge på veggen så ofte som jeg gjør. Men jeg kan fortelle at det tar ca tre timer med taping og maling av to strøk. Og da får det tørke en time mens jeg ser en serie på tv ;) 
For barna er det en farge når de legger seg og en annen når de våkner :)

Denne gangen gikk det også ut over deres leker. Gåvogna som lillefrøkena hadde er snart brukende for herremannen. Dermed forvandlet den røde og rosa vogna seg til grønn på magisk vis ;)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar