15 februar 2015

Barn i stua

Vi ventet lenge før vi fikk barn. Det ble brukt mange år på å perfeksjonere de vanene vi satt med da vi endelig ble foreldre. Frøkena har kunnet styrt og stelt helt som hun ville uten særlige protester. Nå er det andre som bestemmer...og det er egentlig helt greit <3 
Likevel trenger det ikke å bli helt sirkus i stua, med masse forskjellige former og farger. Når barna er i seng for kvelden, tar det ikke lang tid før det meste er ryddet bort, der alt har sin plass.





De små leker ikke på rommene sine, de vil jo være der vi er. Derfor har vi det meste av det de leker med i stua. Da er det greit at de store lekene som ikke kan gjemmes bort er i en nøytral farge. 
Her er bilder av lekekjøkken, bord og stoler. Absolutt ikke tilfeldig valgt ;)








I puffen som hører til sofaen er det praktisk oppbevaring under setet. Der har minste frøkena sine leker.









Dette bordet har jeg ønsket meg en stund. For noen uker siden ble det mitt. Og lille herremannen sitt... Veldig praktisk med unger i hus, da det har høye kanter så det ikke er så lett å søle og oppbevaring under.




Her om dagen var jeg en tur innom den nye "Tiger"-butikken på storsenteret. Der fant jeg et telt som jeg syntes var ganske fint og som gikk ann å ha fremme i stua en stund. Blir vi lei er det ingen sak i slå det sammen og ha i posen det kom i. Den er ikke er større en en vanlig plastpose. Praktisk! 
Teltet er allerede flittig brukt av både store og små beboere.








"Tjekt fårr ongane, vettu "


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar