21 august 2016

Bryllupsinvitasjon

Tiden flyr når man har det gøy, og det har vi hatt masse av her. Ikke minst har vi rukket å gifte oss <3 Det var mange forberedelser som ble gjort før den fantastiske dagen vi hadde på stranden utenfor Marbella i Spania. Tenkte å begynne med å vise noen bilder fra innbydelsene. Inspirasjon og ideer ble hentet på Pinterest og omformet til vårt eget. Veldig gøy! En fin ting å gjøre sammen, der jeg bestemte hvordan det skulle se ut, mens mannen benyttet datakyndigheten sin. 
Vi lagde det meste i Photoshop og etterpå tegnet jeg for hånd detaljene.




Invitasjonen ble kopiert over på natur-kartong, og konvoluttene lagde jeg mal til selv og skar dem ut med tapetkniv. Det var vanskelig å få brettet kartongen fint, men med tips fra de som jobbet på "trendhuset" fant jeg et redskap som lager "spor" i pappen (se bilde). Den var helt genial!






Utpå konvolutten limte jeg navn som jeg hadde skrevet i Word (hvitt på svart),  printet ut og klippet til.
Det hele ble forseglet med svarte klisterlapp-prikker. 



Her er det ferdige resultatet med utskåret uttrekksløsning.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar