26 august 2016

Bryllupsfest

Vi valgte å gifte oss i Spania, og sånn rent kontrollmessig var det en STOR utfordring for undertegnede. På akkurat disse tingene er jeg pirkete. Det å pynte til andres bryllup har jeg jo gjort i årevis, men denne gangen kunne jeg verken stå til langt på natt eller til rett før de nygifte kom. 

Det var ganske vanskelig å gi ansvaret til andre, men jeg gjorde så mye jeg kunne på forhånd selv, også fikk de andre en hel del meldinger med bilder og instruksjoner til å gå etter. 

Resultatet ble vi kjempefornøyd med, så det var ingen grunn til bekymring. Her er noen bilder





Her på "Salduna Beach" feiret vi vår store dag. Vi ønsket en avslappet og uhøytidelig stemning, og følte at dette var den perfekte settingen for en slik fest.




I og med at vi bare var 30 gjester satt vi alle rundt samme bord.




På forhånd hadde jeg sydd lin-servietter og laget en håndskrevet gjestehilsen, da var det bare for de som pyntet og legge bestikket på.




I samme stoff lagde jeg en vimpel med etternavnet vårt som hang over lokalet.




Med meg i kofferten hadde jeg disse egenproduserte lappene som vi tredde innpå stjerneraset.




Vi hadde små buketter med hvite blomster, hvite sjøstjerner og hvite t-lys.







Sweet-table var en stor hit hos små og store. Beger, sugerør m.m. var medbragt fra Norge.




På toalettdørene hadde vi barnebilder av oss istedet for han/henne skilt. Jeg synes det var med på å gjøre det koselig og samtidig personlig.
Alt i alt ble det hele akkurat slik jeg hadde sett det for meg, slett ikke verst <3




 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar