15 mars 2017

Jeg trenger varme!!!

Frøkena synes denne vinteren har vært ekstra mørk og kald. Det kan kanskje ha noe å gjøre med at varmeapparatet i bilen har streiket, og at det la et kaldt teppe over hele mørketiden. Ikke vet jeg, men nå var jeg bare nødt til å gjøre noe med det. 

Medisinen viste seg å finnes i et malingsspann. Fort gjort var det også. Den grå "betongveggen" ble byttet ut med varm og solmettet rosa, nesten terakottafarget. Med noen lys og puter i tillegg så var følelsen av vinter flyttet ut av stua. HERLIG!!




Malingen jeg har valgt er helt matt, og er påført oppå kalkveggen med penselstrøk i alle retninger. Slik beholder du følelsen av murvegg. Et strøk og en time senere virket rommet ganske anderledes.




Selve fargen heter "Warm Blush" 
 



Ser ut som jeg har truffet den rosa, feminine siden min, langt der inne

 


Putene og den rosa keramikk-kula fant jeg hos "Søstrene Grene", mens fleespleddet var på tilbud hos Kid for 25 kroner. Veldig billig, der altså..... Et perfekt argument å bruke i forsvaret av innfallet når man forklarer det for mannen <3







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar