03 oktober 2013

Høsten er her!!

Jeg simpelt hen elsker høsten! Den kommer med vakre farver, klar frisk luft, frukt og grønnsaker i hagen. Jeg gleder meg alltid til å ha på litt mer klær og surre et skjerf rundt halsen. 

Det blir mørkere kvelder som tilbringes inne under teppet. Du finner meg gjerne sittende foran tven som kommer med nye serier eller episoder, uten dårlig samvittighet. Det blir tid for litt tyngre mat og koselig bakst. KOS, i alle ledd altså!!!

For meg har det nesten alltid betydd skolestart med gjensyn med kollegaer, venner og barna. Et nytt skoleår å forme, med reine ark og gode intensjoner. 

Mitt år begynner liksom i midten av august. Det symboliserer begynnelser og positive opplevelser.




Her har jeg hentet litt av høsten inn i stua. Synes de røde stilkene på jordbær-stiklingene er så fine og dekorative. 




Blomsten er den siste som var igjen av sommerblomstene og rognebærene er plukket fra trærne utenfor stuevinduet. 




Keramikk-soppen har fått innpass i stua på prøve. Jeg er ikke sikker på om jeg liker den, men man må jo utfordre seg selv av og til ;)
Ønsker alle en fin helg og en deilig høstferie!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar