22 januar 2017

Makerspace 2

I forrige innlegg viste jeg bilder fra papirverkstedet jeg satte opp på S66 makerspace på Høvleriet i Haugesund. 
Nå tenkte jeg å vise noen bilder fra tekstilverkstedet og sittegruppa utenfor.




I dette rommet fikk jeg satt opp industri-symaskin og vanlig symaskin. I tilleg til et kutte- og klippebord, med kuttematter, kutteruller, målbånd, linjaler, nåler, diverse sakser m.m. Ved siden av satte jeg opp stringhyller med stoffer i alle slags farger (...som jeg glemte å ta bilder av....  :/ )




 
På to byster viste jeg frem to antrekk jeg lagde da jeg gikk på lærerskolen, for å inspirere og dekorere der inne.




På veggen der inne var det en svær whiteboard som er kjempepraktisk, her med moodboard.




Ute i det store allrommet fikk vi satt inn en sofakrok, som jeg prøvde å få litt koselig.




Jeg eksperimenterte litt med å tegne teppe på gulvet med tavletusj, og synes det ble ganske gøy. Greit å prøve seg frem med en tusj man lett kan fjerne først, tenker jeg. Så kan man jo male med hvitmaling etterpå om det faller i smak ;)








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar